Een praktische of administratieve vraag kan u formuleren in de vraagbaak. Dit best via internet Maak afspraak via internet maar het kan ook telefonisch elke werkdag van 7u30 - 20u op 09/221.66.52.
De vraagbaak is niet intuïtief maar we kunnen de programmatie niet veranderen. Echter geen nood, u komt er in enkele stappen:
Log in en u komt op
'Wat wenst u te doen?' --> kies 'een afspraak maken'
'Kies een dokter voor uw afspraak' --> kies 'vraagbaak'
'Kies een onderzoek' --> kies 'vraagbaak'
kies het eerste vrije moment
'Geef hier eventueel bijkomende opmerkingen op' --> graag uw administratieve vraag met heldere en duidelijke toelichting noteren
u bevestigt uw afspraak
u krijgt een bevestigingsmail van 'uw afspraak' maar wij verwachten u niet in levende lijve in de praktijk
de vraagbaak bekijken we dagelijks meerdere keren en beantwoorden volgens dringendheid, dus niet op het uur dat u 'een afspraak' boekte
we beloven alle aanvragen binnen de drie werkdagen te verwerken
na verwerking krijgt u een annulatiebericht van 'uw afspraak'
verwerking betekent dat
wij uw vraag op platform Helena gepost hebben of
u een mail gestuurd hebben of
u gebeld hebben of
er een envelop klaar ligt in de inkomhal, naast de bel, 24/24u bereikbaar.