Een praktische of administratieve vraag kan u formuleren in de vraagbaak. Dit best via internet   Maak afspraak via internet maar het kan ook telefonisch elke werkdag van 7u30 - 20u op 09/221.66.52.


De vraagbaak is niet intuïtief maar we kunnen de programmatie niet veranderen. Echter geen nood, u komt er in enkele stappen:


  • Log in en u komt op

  • 'Wat wenst u te doen?'  --> kies 'een afspraak maken'

  • 'Kies een dokter voor uw afspraak' --> kies 'vraagbaak'

  • 'Kies een onderzoek' --> kies 'vraagbaak'

  • kies het eerste vrije moment

  • 'Geef hier eventueel bijkomende opmerkingen op' --> graag uw administratieve vraag met heldere en duidelijke toelichting noteren

  • u bevestigt uw afspraak

  • u krijgt een bevestigingsmail van 'uw afspraak' maar wij verwachten u niet in levende lijve in de praktijk

  • de vraagbaak bekijken we dagelijks meerdere keren en beantwoorden volgens dringendheid, dus niet op het uur dat u 'een afspraak' boekte

  • we beloven alle aanvragen binnen de drie werkdagen te verwerken

  • na verwerking krijgt u een annulatiebericht van 'uw afspraak'

  • verwerking betekent dat

    • wij uw vraag op platform Helena gepost hebben of

    • u een mail gestuurd hebben of

    • u gebeld hebben of

    • er een envelop klaar ligt in de inkomhal, naast de bel, 24/24u bereikbaar.